Zašto Vam je potrebna web stranica?

Zbog užurbanog ritma života u modernom svijetu, potrošači žele što brže doći do kvalitetnih informacija o proizvodima koji ih zanimaju. Internet omogućava kupcu da se nađe u središtu zbivanja te mu jednim klikom postaju dostupne sve poželjne informacija na internetu. Upravo zato što nas od željenih informacije dijeli samo klik miša, sve veći broj poduzetnika svjestan je ogromnog značaja online prisutnosti u svrhu promocije svojih proizvoda i usluga. Kako biste postali dostupni na mreži potrebna vam je web stranica. Web stranica je „online katalog“ gdje se pružaju sve potrebne informacije o tvrtki i ponudama proizvoda - ona je ogledalo Vaše tvrtke. Na web stranici klijenti mogu lakše i brže pronaći informacije o Vašem poslovanju i o uslugama i proizvodima koje nudite te način na koji vas mogu kontaktirati. Putem web stranice, koristeći odgovarajuću marketinšku strategiju, možete doprinijeti rastu Vaše tvrtke. Donosimo Vam nekoliko razloga zašto bi svaka tvrtka trebala imati svoju web stranicu:

Stalna dostupnost

1. Stalna dostupnost

Koliko Vam se puta dogodilo da ste odvojili konačno svoje slobodno vrijeme za shopping te ste odlučili otići u trgovinu, ali kad ste se tamo pojavili na vratima je pisalo Zatvoreno? To zaista zna biti frustrirajuće. Prednost web stranice je što je ona dostupna od 0-24 te Vam se takav scenarij ne može dogoditi. Pristupom Vašoj web stranici klijenti se mogu upoznati s Vašim uslugama i proizvodima u bilo koje doba dana, bilo da je vikend, praznik ili godišnji odmor. Ona predstavlja 24-satnu dostupnost. Bez obzira odakle Vas vaši klijenti pretraživali, oni putem Vaše web stranice mogu na brz i jednostavan način pristupiti informacijama o vašim proizvodima ili uslugama te vas kontaktirati.

2. Vjerodostojnost

U današnje digitalno doba svaku informaciju možemo provjeriti na internetu. Činjenica je da će Vas budući klijenti pretraživati na popularnoj tražilici, te ako ne pronađu Vašu web stranicu, smatrat će da je Vaše poslovanje zastarjelo i vjerojatno neće imati povjerenja u vašu tvrtku te ćete vrlo vjerojatno izgubiti vjerodostojnost. Kreiranjem profesionalne web stranice imate priliku približiti svoje poslovanje klijentima te im objasniti zašto ste upravo Vi ti kojima trebaju dati svoje povjerenje, a oni koji su zadovoljni vašim proizvodom ili uslugom mogu vas vrlo lako preporučiti daljnjim klijentima.

3. Jednostavnost

Kao što je spomenuto, korisnik kada posjeti Vašu stranicu želi pronaći što nudite, a Vaša web stranica predstavlja online katalog proizvoda. Budući da tipični, papirnati katalozi polako odlaze u prošlost i nisu isplativi, web stranica pokazuje se kao idealno rješenje kojim se pojednostavljuje upoznavanje klijenata s proizvodom. Osim što web stranica pojednostavljuje poslovanje, ona povećava i dostupnost te pomaže širenju poslovanja, pa tako svatko iz bilo koje zemlje na svijetu može pronaći Vašu tvrtku i kao takav postati potencijalni klijent.

Google analytics

4. Mjerljivi rezultati

Ukoliko posjedujete web stranicu, brojnim alatima, poput Googlea Analyticsa, moguće je pratiti kolika je posjećenost Vaše web stranice, koliko se dugo klijenti zadržavaju na stranici, kako su Vas pronašli te među ostalim, koliki je postotak izvršio kupovinu.

5. Kvalitetna web stranica izdvaja vas od konkurencije

Ukoliko nemate web stranicu propuštate priliku za novim poslovima dok potencijalni klijenti prolaze pored vas. Ako je dizajn vaše stranice loš ili nije u trendu, od nje baš i nemate koristi. Prvih deset sekundi je najbitnije, stoga, ako je web stranica moderna i profesionalna više ćete klijenata privući i istaknuti ćete se među masom istih.

Ukoliko ste prepoznali važnost web stranice za Vašu tvrtku i želite da ona bude kvalitetna, slobodno nam se javite. Sretni smail